2015. január 6., kedd

Értem én, hogy gőzgép...

Értem én, hogy egy fotós manapság vállalhat munkát az ország egész területén (és azon túl is), de engem marhára idegesít, hogy a legtöbb fotós honlapon nincs feltüntetve, hogy melyik városban "rendel". Titokzatosnak, személytelennek tartom. Mitől kell félni (...)? Csak egy telefonszám, jobb esetben még egy email cím van megadva. OK, e miatt megkeresések úszhatnak el, de szerintem a legtöbb esküvő előtt álló (és egyéb) ügyfél szeretné tudni az illetőről, amikor rábukkan a guglin keresztül, hogy merre dolgozik, nem? Pénz, idő, felesleges körök stb.
Hmmm. Bár... az én honlapomon mindig is fent volt nagy betűkkel, hogy OROSHÁZA, épp a karácsonyi hajtásban esett meg, hogy rendeltek nálam A4-es nagyításokat. Másnapra el is készültek, de átadni már nem sikerült, mert kiderült, hogy a gazdája 400km távolságban várja, egy másik városban. Ilyen félreértések vannak, előfordulnak az ünnepi pörgésben. Végül természetesen megoldódott a tranzakció :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése