2016. február 20., szombat

Ez a nap most Andreáról szólt


  Úgy döntöttünk, Andrea fotózásáról is készítünk egy összeállítást. Az operatőr, vágó Blanka volt, aki most is remek hangulatú werk anyagot rakott össze, a sminket Németh Ági vállalta. A ruhákat a Lizor Design Butikból, Szlávik Ágitól kaptuk. (A fotós én voltam.)
Úgy látszik, a korábbi videóból többeknek sikerült bátorságot meríteni, mert sokan megkerestek fotózással kapcsolatban. Bevallom, én nem „átváltoztatós show”-nak tekintem ezt a projektet. Nem szeretném, ha egy újabb „jaj nekem, mi vár ott rám!” tétel kerülne a Leküzdendő gátlások című listára. Tekintsünk úgy rá, mint egy egyszerű fotózásra! Nem kötelező sminkest, fodrászt, ruhatárat igénybe venni, de hozzáteszem, nagyban befolyásolhatja a képeket. Akinek van saját, jól bevált kozmetikusa, az kérheti az ő közreműködését is. A fotózás egyébként néhány órás szokott lenni, élményekkel, gyorsan elröppen ez az idő.  Végül is pont az a cél, hogy teljen kellemesen az idő, élvezze mindenki a fotózást.


modell: Nagyné Berke Andrea

smink, haj: Németh Ágnes
ruha: Szlávik Ági Lizor Design Butik
operatőr, vágó: Nagy Blanka



További infó: http://www.tzsolt.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése